ТИМ

Нада Маринковић

Заједно са Љубицом Ковачевић, основала Различак 1994. године. Дипломирала је на Педагошкој академији у Новом Саду на смеру за васпитаче и на Педагошком факултету у Сомбору на смеру за професоре разредне наставе. Ужа област интересовања су јој изазови савремене породице, те се њима бави као системски породични психотерапеут.

Скоро четрдесет година ради са децом и родитељима. Коаутор и аутор је две књиге које сведоче о трагањима за што бољим приступом у раду са децом и родитељима. Написала је низ радова које је излагала на стручним скуповима у Србији. Коаутор и реализатор је програма за стручно усавршавање васпитача, учитеља, наставника и стручних сарадника под називом „Хумана школа- школа као животна заједница“ који се бави развијањем парнерских односима са родитељима. На челу је тима који развија аутентичан програм рада са децом узраста од 3 до 7 година у Предшколској установи „Различак“.

Снежана Булаић

Завршила сам средњу школу-просветни смер, Педагошку академију и дошла у Различак. „Куцај и отвориће ти се“, тако су се и мени отворила врата овог дома. Била сам члан драмске радионице, па водитељ, уследили бројни семинари, обука за монтесори васпитача. Завршила за струковног васпитача, прошла обуку за пројектни приступ учењу, АМИ обуку за монтесори асистента.

У свом професионалном и личном узрастању издвојила бих то што сам у једном периоду основала и бавила се позориштанцем за децу, учествовала у организацији ФЕП-а као координатор фестивалског стваралаштва, са колегиницом (кумом) координирала дечјим жиријем. Одржавала ДИНС ( Дечје интернет новине Србије са супругом), осмислила позорницу-књигу за децу, заштитни знак Монтесори друштва Србије,  покренула и три године за редом реализовала изложбу ликовних радова за децу предшколског узраста „У Змајевом лепом кругу“ ( две у Бачкој Палaнци,  једну у Београду), два лета  за редом волонтирала у Дому за незбринуту децу у Београду. На пољу ликовног стваралаштва за децу учествовала на многобројним конкурсима и освојала признања и дипломе.

Лична интересовања уметност, шетње у природи, јахање, путовања…

Катарина Гарамхеђи

Струковни васпитач и АМИ Монтесори асистент

Као дете желела сам да будем глумица, певачица, балерина, продавачица, апотекарка (као мама) и тако даље. Сваке недеље било је актуелно неко друго занимање. Та неодлучност трајала је током целе основне школе.Баш због тога сам и завршила гимназију „20. октобар“, општи смер у Бачкој Паланци. Током средњошколских дана аматерски сам се бавила глумом са неколицином младих људи препуних ентузијазма, окупљених око центра за културу.

Радили смо искључиво позоришне представе за децу. Тај подухват за мене је био од пресудне важности, посебно када је у питању избор професије. Схватила сам да желим да радим са децом и за децу. Управо због тога сам уписала и, хвала Богу завршила Вишу школу за образовање васпитача у Новом Саду. Неколико година након тога завршила сам и трећу годину и стекла звање струковни васпитач. У Различак сам дошла још као студент жељан знања. Врло брзо су препознате моје комуникационе вештине, те сам добила прилику да будем водитељ програма Фестивала еколошког позоришта за децу и младе, чији је оснивач Различак. Упоредо сам имала улогу особе задужене за промовисање ФЕП-а (ПР или ти „радио милева“). Тиме сам се бавила неколико година. У Различку и кроз њега сам се много дружила, учила, играла, радила, градила и надграђивала, себе, а надам се и друге. Захваљујући њему, 2001. године ушла сам у монтесори свет, завршила обуку за монтесори васпитача и заљубила се у Монтесори метод. Од тада сам прошла многоразличитих семинара и едукација од којих је за мене професионално, али и лично најзначајнији АМИ курс за Монтесори асистента.

Стручни сарадник-педагог

Милица Алтеров

Запослена у предшколској установи-дечјем вртићу ,,Различак” из Бачке Паланке од 2019. године. Похађала је О.Ш, ,, Браћа Новаков” у Силбашу, гимназију општег смера ,, Јан Колар” у Бачком Петровцу. Дипломирала је на Филозофском факултету у Новом Саду на одсеку педагогија и стекла звање дипломирани педагог 2013 године. На истом факултету, 2014. године, стекла је звање мастер педагог.

Кроз неформално образовање похађала низ обука, семинара, присуствовала конференцијама из области рада са децом, родитељима, пружање подршке породици… где је је такође стекла професионалне компетенције за рад педагога. Претходно радно искуство је у  центру за социјални рад Бачки Петровац,  од 2016. године до 2017 год. Као водитељ случаја- стручни радник на пословима социјалног рада.

Од 2015. до 2016. године у О.Ш. ,,Јан Амос Коменски” била је ангажована за пружање персоналне асистенције детету са сметњама у развоју и педагошки рад.

   Искуство у области рада са децом предшколског и школског узраста стекла је волонтирањем у ,,Новосадском хуманитарном центру” и ,,Друштву за очување културе и уметности Рома Чераин” из Новог Сада од 2007. до 2008. године. Волонтирала је на пројектима “Припрема ромске деце за укључивање у обавезан предшколски програм” и “Подршка ромској деци у образовању и социјалној интеракцији” задужена за послове: помоћ ромској деци у учењу, подршка у развоју социјалних вештина, хигијенских вештина, комуникација са родитељима, организација и вођење радионица за нове волонтере, селекција нових волонтера..

 Током 2008. године била је аутор и реализатор едукатвних радионица у оквиру пројекта  “Теренска превенција ХИВ инфекције у ромским заједницама”.

Hiring essay writers has many advantages. The writers can be capable of studying your subject matter and collecting relevant sources. They can also draw powerful conclusions. After gathering the required information and completing writing your essay. The essay’s introduction and body are then created as a draft. The essay is then revised and proofread in order to incorporate the thesis. The essay then undergoes an pay to write college essay examination for plagiarism to be sure it is original and of high-quality. If you require immediate help on your essay, it’s recommended to get an expert essayist.